REPUBLIKA HRVATSKA SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA
GRAD OMIŠ
GRADONAČELNIK
KLASA: 611-05/24-01/03
URBROJ: 2181-7-04/1-24-1
Omiš, 04.11.2024.
Na temelju odredbi čl.40. I čl.41. Zakona o ustanovama (Narodne novine br. 76/93, 29/97, 47/99, 35/08, 127/19, 151/22), čl.26. Zakona o muzejima (Narodne novine br. 61/18, 98/19, 114/22, 61/18), čl.25. Statuta Gradskog muzeja Omiš (Službeni glasnik Grada Omiša br. 6/19) i čl.39. Statuta Grada Omiša (Službeni glasnik Grada Omiša br. 4/09, 9/10, 2/13, 10/13, 1/18, 8/18 i 2/21), gradonačelnik Grada Omiša dana 4. studenog 2024.g. raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za imenovanje ravnatelja/ice javne ustanove Gradski muzej Omiš
Za ravnatelja/icu javne ustanove Gradski muzej Omiš može se, na temelju predloženoga četverogodišnjeg programa rada, imenovati osoba koja pored općih uvjeta utvrđenih zakonom ispunjava i sljedeće uvjete:
Ravnatelj/ica se imenuje na vrijeme od četiri godine i može biti ponovno imenovan/a. O imenovanju odlučuje gradonačelnik Grada Omiša.
Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.
Izrazi koji se koriste u ovom natječaju, a imaju rodno značenje, koriste se neutralno i odnose se jednako i na muški i ženski rod.
Natječaj se objavljuje u Narodnim novinama RH te službenim mrežnim stranicama Grada Omiša (www.omis.hr) i Gradskog muzeja Omiš (https://gradskimuzejomis.hr/).
Uz vlastoručno potpisanu prijavu na natječaj, koja obvezno sadržava njihovo ime i prezime, OIB, adresu prebivališta, kontakt telefon i e-mail adresu, kandidati su dužni priložiti:
Uz prijavu na natječaj kandidati obvezno prilažu vlastoručno potpisan prijedlog programa rada i razvoja ustanove za četverogodišnje razdoblje.
Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju imaju prednost u odnosu na ostale osobe samo pod jednakim uvjetima te se moraju u natječaju pozvati na to pravo. Osoba koja se u prijavi pozove na to pravo obvezna je priložiti odgovarajuće isprave kao dokaz o statusu te druge dokaze sukladno posebnom zakonu kojim je određeno to pravo.
Osoba koja se pozvala na pravo prednosti na temelju čl. 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN br. 121/17, 98/19, 84/21, 156/23) dužna je dostaviti sve dokaze iz članka 103. citiranog Zakona. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti prilikom zapošljavanja objavljeni su na internetskoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske poveznicom:
Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN br. 84/21), uz prijavu na natječaj dužna je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i sve potrebne dokaze iz članka 49. tog Zakona dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske:
Osoba koja se pozvala na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN br. 157/13, 152/14,39/18 i 32/20) uz prijavu na javni natječaj dužna je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o invaliditetu, s time da se pod tim dokazom smatraju javne isprave o invaliditetu na temelju kojih se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom iz članka 13. toga Zakona.
Osoba koja se pozvala na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01,103/03, 148/13 i 98/19) dužna je dostaviti sve dokaze iz članka 48.f citiranog Zakona.
Svi prilozi prijavi mogu biti neovjereni preslici.
Ako se uz prijavu priloži dokument u kojem osobni podaci nisu istovjetni potrebno je dostaviti dokaz o njihovoj promjeni.
Osoba koja bude imenovana dužna je prije sklapanja ugovora o radu dostaviti izvornike ili ovjerene preslike dokumenata koje je uz prijavu dostavila u preslici.
Prijave na natječaj s dokazima o ispunjavanju uvjeta i prilozima, dostavljaju se u roku od 30 dana od dana objave u Narodnim novinama RH, poštom preporučeno ili osobno kroz uredovno vrijeme od ponedjeljka do petka od 8 do 14 sati na adresu: Grad Omiš, Trg kralja Tomislava 5, 21310 Omiš, u zatvorenom omotu s naznakom: Prijava na javni natječaj za imenovanje ravnatelja/ice Gradskog muzeja Omiš – NE OTVARAJ.
Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u natječaju. Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na natječaj te će o tome biti obavještena putem elektroničke pošte.
Osobe koje ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja bit će putem elektroničke pošte, a najkasnije tri dana prije, pozvane na intervju kod gradonačelnika Grada Omiša i dužne su se odazvati na isti. Izostanak se smatra odustankom kandidata od prijave na natječaj.
O rezultatima izbora kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku objavom na službenim mrežnim stranicama Grada Omiša i Gradskog muzeja Omiš.
Prijavom na natječaj smatra se da osoba daje svoju privolu Gradu Omišu i Gradskom muzeju Omiš za prikupljanje, obradu i korištenje osobnih podataka navedenih u prijavi i priloženoj dokumentaciji, isključivo kao voditeljima zbirke osobnih podataka u svrhu provođenja natječajnog postupka, te privolu za objavu obavijesti o rezultatima natječaja na njihovim službenim mrežnim stranicama.
Gradonačelnik Grada Omiša zadržava pravo poništiti javni natječaj u svakom trenutku, bez navođenja razloga.
Natječajna dokumentacija se ne vraća.